Udogodnienia dla osób
z niepełnosprawnościami i innymi szczególnymi potrzebami
Polsat Box zapewnia dostępność usług dla wszystkich, w tym osób z niepełnosprawnościami. Stawiamy na funkcjonalność, zrozumiałość i wygodę.

Więcej informacji
Dostępność stron www i aplikacji mobilnych
Staramy się, aby nasze strony internetowe i aplikacje mobilne były dostępne dla wszystkich, w tym dla osób ze szczególnymi potrzebami. Dbamy o ich przejrzystość, funkcjonalność, zrozumiałość i kompatybilność zgodnie ze standardem WCAG (Web Content Accessibility Guidelines), tak aby treści były zrozumiałe, łatwe w obsłudze i dostępne w różnych kanałach sensorycznych – w zależności od szczególnych potrzeb użytkowników.
Standard WCAG umożliwia między innymi:
Wbudowany, wyraźny kontrast kolorów
Zamiast osobnego przełącznika kontrastu wszystkie podstrony zostały zaprojektowane od podstaw tak, aby tekst i tło spełniały wymagania WCAG dotyczące kontrastu. Ułatwia to czytanie osobom słabowidzącym oraz tym wrażliwym na intensywne kolory czy silne światło.
Pełna obsługa klawiatury
Menu, przyciski i formularze działają bez myszy, co pomaga osobom z ograniczeniami ruchowymi i użytkownikom technologii asystujących.
Tekst alternatywny do grafik i ikon
Każdy obrazek ma krótki opis odczytywany przez czytniki ekranowe, dzięki czemu osoby niewidome wiedzą, co się znajduje na ilustracji.
Czytelna struktura nagłówków i logiczny porządek treści
Strona jest zaprojektowana w sposób intuicyjny zarówno wizualnie, jak i dla czytników ekranowych – co pozwala szybko dotrzeć do potrzebnych informacji.
Wyraźne oznaczanie linków i przycisków
Przy nawigacji klawiaturą aktywny link lub przycisk jest wyraźnie podświetlony, więc nikt nie zgubi się na stronie.
Powiększenie tekstu
Użytkownik może powiększyć czcionkę nawet do 200 % bez zmiany struktury strony.
Współpraca z czytnikami ekranowymi
Serwis współpracuje z najpopularniejszymi programami zamieniającymi tekst na mowę.
Serwis przyjazny dla osób wrażliwych na błyski
Brak elementów migających częściej niż 3 razy na sekundę.
Dostępność dokumentów umownych
Zapewniamy możliwość otrzymania materiałów informacyjnych oraz dokumentów między innymi:
• wzoru umowy i innych składających na nią dokumentów, takich jak regulaminy i cennik,
• informacji zawartych na fakturze oraz szczegółowych wykazów wykonanych usług.
Możesz je otrzymać wydrukowane dużą czcionką lub w alfabecie Braille’a albo pocztą elektroniczną w formacie tekstowym umożliwiającym odczyt maszynowy.
Jeżeli chcesz otrzymać dokument lub informację o udogodnieniach skontaktuj się z nami:
Pisemnie na adres: Cyfrowy Polsat S.A., ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa
Osobiście w wybranych Punktach Sprzedaży z ułatwieniami dla osób z niepełnosprawnościami.
Lista Punktów Sprzedaży
Telefonicznie - Centrum Obsługi Klienta:
• z telefonu stacjonarnego: +48 801 080 808,
• z telefonu komórkowego: +48 699 002 222 lub +48 222 127 222.
Numery dostępne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Elektronicznie:
• e-mail: kontakt@polsatbox.pl,
• przez aplikację iPolsatBox.
Informacje o ofercie i zawarcie umowy
Warunki świadczenia usług komunikacji elektronicznej oraz usług dostępu do audiowizualnych usług medialnych opisane są w umowie i innych składających na nią dokumentach, takich jak: regulamin i cennik.
Ze szczegółami oferty możesz zapoznać się:
• w każdym Punkcie Sprzedaży,
• na naszej stronie internetowej,
• Telefonicznie: Centrum Obsługi Klienta: z telefonu stacjonarnego: +48 801 080 808, z telefonu komórkowego: +48 699 002 222 lub +48 222 127 222.
Numery dostępny są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
• za pośrednictwem tłumacza języka migowego.
Umowę w ofercie na abonament możesz zawrzeć:
• na papierze - dużą czcionką,
• elektronicznie - w sposób możliwy do odczytu maszynowego.
W przypadku oferty pre-paid, możesz zawrzeć umowę poprzez wypełnienie elektronicznego formularza rejestracji na dekoderze.
Warunki świadczenia usług handlu elektronicznego opisane są w regulaminach serwisów internetowych, w których oferowana jest sprzedaż produktów i usług.
Treść tych regulaminów nadaje się do odczytu maszynowego.
Biuro Obsługi Klienta
W każdej sprawie dotyczącej umowy lub usługi, w tym pomocy technicznej i konfiguracji sprzętu możesz skontaktować się z nami:
Telefonicznie - Centrum Obsługi Klienta:
• z telefonu stacjonarnego: +48 801 080 808,
• z telefonu komórkowego: +48 699 002 222 lub +48 222 127 222.
Numery dostępne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Elektronicznie przez stronę internetową www.polsatbox.pl/ za pośrednictwem:
• usługi tłumacza języka migowego
• czata dostępnego w prawym dolnym rogu strony.
Reklamacje dotyczące produktów i usług
Reklamacje dotyczące produktów i usług możesz złożyć:
Pisemnie:
• na adres: Cyfrowy Polsat S.A., ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa,,
• w każdym Punkcie Sprzedaży.
Ustnie do protokołu w Punkcie Sprzedaży.
Telefonicznie - Centrum Obsługi Klienta:
• z telefonu stacjonarnego: +48 801 080 808,
• z telefonu komórkowego: +48 699 002 222 lub +48 222 127 222.
Numery dostępne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Elektronicznie:
• e-mail: kontakt@polsatbox.pl,
• przez aplikację iPolsatBox.
Odpowiedzi na reklamacje udzielamy zgodnie z Twoim życzeniem na:
• papierze,
• adres poczty elektronicznej,
• inny środek komunikacji elektronicznej.
Informacja o spełnieniu przez produkty wymagań dostępności i ich związku ze świadczonymi usługami
Staramy się, aby produkty, które udostępniamy w ramach świadczenia usług komunikacji elektronicznej oraz usług dostępu do audiowizualnych usług medialnych już teraz spełniały wymagania dostępności.
Jeszcze przez jakiś czas w naszej ofercie będą znajdowały się produkty, które mogą ich nie spełniać w całości bądź w części, a które zostały wprowadzone do obrotu na terenie UE przed 28 czerwca 2025 r.
W przypadku gdy, udostępniamy Ci urządzenie, takie jak router, modem, do korzystania z usługi dostępu do internetu, informacje o spełnianiu przez nie wymagań dostępności znajdują się poniżej:
PDF, 0 KB
Abyś mógł korzystać z telewizji internetowej, telewizji satelitarnej i IPTV oraz telewizji naziemnej, potrzebny jest Ci dekoder. W zależności od wybranej przez Ciebie oferty możemy Ci taki dekoder udostępnić lub sprzedać.
Informacje o spełnianiu przez poszczególne modele dekoderów wymagań dostępności znajdują się poniżej:
PDF, 0 KB
Udogodnienia dla usług dostępu do audiowizualnych usług medialnych
W ramach usług dostępu do audiowizualnych usług medialnych, takich jak usługi telewizji satelitarnej, IPTV, internetowej oraz naziemnej, a także usługi VOD, możesz korzystać z elektronicznego przewodnika po programach. Zadbaliśmy aby, był on czytelny, zrozumiały i zapewniał dostęp do wszystkich potrzebnych funkcji
Możesz również korzystać z udogodnień w oglądanych programach telewizyjnych i treściach VOD, takich jak napisy dla niesłyszących, audiodeskrypcja oraz tłumaczenie na polski język migowy, które dostarczają nam nadawcy i dostawcy tych treści.
Udogodnienia w Punktach Sprzedaży
Wybrane Punkty Sprzedaży są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Zostały one oznaczone odpowiednim piktogramem wskazującym na dostępne w nich udogodnienie.
Zadbaliśmy w tych Punktach Sprzedaży o usunięcie barier architektonicznych, aby każdy mógł samodzielnie wejść i skorzystać z obsługi przy stanowisku.
W godzinach ich pracy możesz skorzystać z usługi tłumacza języka migowego – bez potrzeby wcześniejszego umawiania wizyty.
W trakcie wizyty w Punkcie Sprzedaży, wzór umowy i inne składające się na nią dokumenty, takie jak: regulaminy i cenniki, informacje zawarte na fakturze oraz szczegółowe wykazy wykonanych usług, a także informacje o dostępnych udogodnieniach, udostępnimy Ci wydrukowane dużą czcionką, ułatwiającą ich odczytanie. Zgodnie z Twoją prośbą możemy te dokumenty i informacje przesłać do Ciebie wydrukowane również w alfabecie Braille’a albo elektronicznie w formacie tekstowym umożliwiającym odczyt maszynowy.
Skarga na brak dostępności usługi lub produktu
Możesz złożyć do nas skargę na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności przez usługę w dogodny dla siebie sposób:
Pisemnie
• na adres: Cyfrowy Polsat S.A., ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa,,
• w Punkcie Sprzedaży.
Ustnie
• do protokołu w Punkcie Sprzedaży.
Telefonicznie - Centrum Obsługi Klienta:
• z telefonu stacjonarnego: +48 801 080 808,
• z telefonu komórkowego: +48 699 002 222 lub +48 222 127 222.
Numery dostępne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Elektronicznie:
• e-mail: kontakt@polsatbox.pl,
• przez aplikację iPolsatBox.
Skarga powinna zawierać:
• imię i nazwisko konsumenta,
• adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu zwrotnego,
• wskazanie produktu lub usługi, których dotyczy skarga,
• wskazanie wymagania dostępności, którego nie spełniają produkt lub usługa wraz z żądaniem zapewnienia jego spełniania przez podmiot gospodarczy.
Skargę, która nie zawiera informacji określonych powyżej, pozostawia się bez rozpatrzenia.
W skardze możesz wskazać preferowany sposób zapewnienia spełniania wymagania dostępności przez usługę.
W przypadku złożenia skargi na produkt, który oferujemy, zostanie ona przez nas niezwłocznie przekazana właściwemu podmiotowi, który dostarczył i udostępnił dany produkt na rynku. Poinformujemy Cię o tym zgodnie ze wskazanym jako preferowany przez Ciebie sposobem kontaktu.